7 növény, ami segít megszabadulni a hason levő úszógumitól

A télről fennmaradt néhány kiló feleslegtől eszméletlen gyorsan meg lehet szabadulni, ha betartunk néhány egyszerű szabályt. Az instant fogyókúra alatt fontos, hogy kétnaponta sportoljunk, fogyasszunk legalább 2 liter vizet minden nap, kerüljük az egyszerű szénhidrátokat és építsünk be az étrendünkbe zsírégető zöldségeket, gyógynövényeket.

Az anyagcsere fokozó ételek mind-mind segítik a gyors és látványos testsúlycsökkenést. Ha néhány napon, héten keresztül tudatosan alakítjuk étrendünket, elhagyjuk a cukros ételeket, italokat, csökkentjük a bevitt kalóriamennyiséget, sok folyadékot fogyasztunk (víz és gyógyteák), valamit bevetünk néhány zsírbontást segítő, anyagcserét pörgető növényt, biztosan formába hozzuk magunkat a bikini szezonra. Természetesen a mindennapi sportra is érdemes nagy hangsúlyt fektetni, már napi fél óra séta, kocogás is látványos eredményekhez vezet.

1. Uborka

Az uborka hihetetlen alacsony kalóriatartalmú és nagyon magas a víztartalma, így ezt a zöldséget az elkövetkezendő pár napban, hétben ne hagyjunk ki az étrendünkből és a poharunkból se! Az uborka ugyanis remek kiegészítője egy frissítő-hűsítő limonádénak vagy jeges teának is.

2. Avokádó

Az avokádó a benne található esszenciális olajok és vitaminok miatt igazi főnyeremény, pedig azt még nem is említettük, hogy csökkenti az éhségérzetet és kiegyensúlyozottá teszi a vércukorszintet. Egy jó kis avokádókrém tele friss fűszerekkel reggelire? Garantált, hogy egy ilyen fogás utána csak jól indulhat a nap.

3. Brokkoli

A brokkolit ezernyi módon elkészíthetjük, jó, ha mindig van belőle otthon, ha nem is frissen, de a fagyasztóban eltéve. A rakott brokkoli amellett, hogy teljesen ízlésünkre alakítható, nagyon laktató és szinte korlátlan mennyiségben fogyaszthatjuk a nap bármelyik szakaszában.

4. Csalán

A csalánt mindenképp iktassuk be a fogyókúrába, mert nem csak az anyagcserét pörgeti fel, de a zsírpárnák csökkentésében is nagyon jó segítség. Ha magában nem kedveljük az ízét, tegyünk még mellé citromfüvet vagy csipkebogyót, így a citrusos íz fok érvényesülni.

5. Chili

A chilit nem véletlenül teszik zsírégető masszázskrémekbe: bizonyítottan segíti a zsírégetést, és az anyagcserére is nagyon kedvezően hat. Arról nem is beszélve, hogy csökkenti az éhségérzet, így a vacsorához nem árt mindig egy kis mennyiséget használni belőle.

6. Spenót

A spenótban rengeteg, a szervezet számára fontos vitamin és ásványianyag található, de amellett, hogy igazi vitaminbomba, alacsony kalória tartalma miatt fogyasszuk bátran. Csempésszünk néhány levelet a gyümölcsturmixunkba, vagy vágjuk apróra és szórjuk levesek, saláták tetejére.

7. Menta

A menta amúgy is szuper választás a nyáron, hiszen hűsítő és frissítő hatású, de nem szabad megfeledkezni arról sem vele kapcsolatban, hogy segíti az emésztést, ezzel gyorsítva az elfogyasztott ételek hasznosulását. Ne csak teaként, frissen is bátran alkalmazzuk!

3 gyógynövény cukorbetegeknek
Miért éppen gyógynövényspirál?
Igazi csodaszerek: három gyógynövény, ami csökkenti a hajhullást
Csalán tea - mire és hogyan?
4 tünet – 4 gyógynövény külsőleg

A felhasznált illusztrációk saját fotóink mellett, fizetett jogdíjas képek,

illetve a www.netherbarium.hu oldal szabad felhasználsú fényképei.

A gyógynövények nem helyettesítik az orvosi kezelést!

Kérjük, problémáival mindig forduljon szakorvoshoz is!

​© 2017 by Neked mi használ? | Hungary | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem